У цій статті:
Як зробити повернення товару на evzuttya.com.ua?
Повернення товару – одна із переваг покупок на evzuttya. Можна успішно замовити кілька різних пар, а потім – спокійно – вибрати одну єдину. А ще Тобі не доведеться стояти в черзі на пошті або пакувати посилки. Дізнайся, наскільки просте і швидке повернення на evzuttya!
Ти впевнено визнаєш, що взуття найкраще приміряти в домашніх умовах. Без поспіху та подалі від метушні торгового центру.
Повернення на evzuttya.com.ua: крок за кроком
На evzuttya.com.ua ми намагаємося зрозуміти кожну Твою потребу, зокрема при виборі взуття. Купуючи у нас, Ти платиш тільки за товар. На всі замовлення вище 2500 грн діє безкоштовна доставка (прочитай детальніше про способи доставки). Тому варто замовляти більше пар, щоб мати більший вибір. Тим більше, що часто важко прийняти рішення, спираючись лише на фотографії, відгуки та описи.
Обрала вже модель або моделі, які найбільше підходять і хочеш повернути решту? Це дуже просто! Прочитай, як зробити повернення на evzuttya.com.ua крок за кроком!
Важливо: зміна терміну повернення товару
З 04.04.2024 термін, протягом якого можна повернути товар, змінився зі 100 днів до 30 днів. Якщо товар був придбаний раніше 04.04.2024, Ти можеш повернути його протягом 100 днів з моменту отримання замовлення
Крок 1. заповни Документ повернення
Щоб здійснити повернення, заповни Документ повернення, доданий до посилки. Якщо Ти вже не маєш Документу повернення, завантаж його тут. Заповнений Документ поклади в коробку з товаром і добре запакуй. Якщо у Тебе немає можливості роздрукувати Документ повернення, напиши на картці номер замовлення і поклади її в коробку.
Крок 2. доступні способи повернення
Вибери спосіб повернення серед доступних варіантів – натисни зелену кнопку “розгорнути” справа, щоб дізнатися адресу, куди відправити товар. Ти можеш обрати повернення через Meest ПОШТА, Нову пошту або Укрпошту. Дуже просто, чи не так?
За цим посиланням знайдеш доступні способи повернення товарів на evzuttya.com.ua.
ВАЖЛИВО!
Товар, який Ти повертаєш в магазин, повинен бути в оригінальній коробці та мати всі етикетки.
Крок 3. перевірка посилки і повернення коштів
Коли товари надіслані Тобою потраплять до нас – це означає, що всі формальні справи завершені. Тепер Тобі потрібно дати нам час для перевірки посилки (чи відповідає вона Твоєму Документу повернення), а потім повернення коштів. Після позитивної перевірки Ти отримаєш від нас повідомлення на адресу електронної пошти, що вказана у замовленні. У нас є 14 днів для перевірки, але зазвичай це займає набагато менше часу.
Ми повертаємо кошти, в той же спосіб, в який було оплачено замовлення:
- Якщо здійснено передоплату на сайті через платіжну систему PayU, повернення коштів відбудеться на картку, з якої ми отримали оплату.
- Якщо оплату здійснено кур’єру готівкою при отриманні, повернення коштів можемо здійснити на номер IBAN.
Повернення на evzuttya.com.ua: найбільш поширені питання
Як обміняти товар?
Ми здійснюємо систему обміну у вигляді повернення, а також оформлення нового замовлення та здійснення нової оплати. Ми можемо зарезервувати вибраний товар на 5 днів.
Що робити, якщо коробка evzuttya.com.ua викинута? Чи можна відправити взуття в іншій коробці?
Ти можеш відправити до нас товари у будь-якій коробці. Тільки переконайся, що на ній немає старих, неактуальних транспортних етикеток.
Чи можна отримати повернення коштів готівкою?
Якщо Ви здійснили передоплату на сайті через платіжну систему PayU повернення коштів відбудеться на картку з якої ми отримали оплату протягом 3-5 днів від моменту перевірки повернення. Якщо оплату здійснили кур’єру готівкою при отриманні, повернення коштів можемо здійснити на номер IBAN протягом 7 банківських днів від моменту перевірки повернення.
Що таке ІВАN?
IBAN – це міжнародний номер банківського рахунку, який складається з букв UA і 29 символів (букви і цифри). Дізнатися який Твій код IBAN Ти можеш тут.
Що робити, якщо Ти вислала посилку без Документу Повернення?
Зв’яжися з нашим Офісом Обслуговування Клієнтів. Наступного разу не забудь додати до посилки хоча б картку з написаним вручну номером замовлення.
Чи можна повернути пошкоджене взуття?
Якщо це сталося, на жаль, і Ти отримала пошкоджений товар, зроби повернення вказавши причину «Пошкоджене» і відправ інформацію на електронну адресу info@evzuttya.com.ua. Якщо пошкодження сталося під час використання товару, можна подати рекламацію. Тільки переконайся, що дефекти не обумовлені неправильним використанням або доглядом.
Прочитай, як оформити рекламацію на evzuttya.com.ua >>>
Я придбала кілька пар взуття і повернула одну. Під час покупки я використала промокод. Як вираховується сума, що підлягає поверненню?
Сума повернення залежить від типу акції, якою Ти скористалася. У стандартних акціях знижки нараховуються окремо на товари і повернення також оформляється таким чином. У разі комбінованих акцій (наприклад, другий товар зі знижкою 50% або третій зі знижкою 90%) при поверненні одного товару розрахунок відбувається так, ніби акція не діяла. Найкраще завжди перевіряти положення щодо повернення в правилах акції.
Більше запитань та відповідей можеш знайти ТУТ. Насолоджуйся безкоштовною доставкою на evzuttya.com.ua. Пам’ятай, що маєш 30 днів на повернення товару!
Оригінальний текст статті переклала та пристосувала для потреб блогу evzuttya.com.ua Наталія Фірак.