У цій статті:
Eobuv рекламація – як подати рекламацію на товар на eobuv?
Взуття, яке Ти отримав, швидко зіпсувалося, тому Ти хочеш подати на нього рекламацію? Ми це повністю розуміємо і, звичайно, даємо Тобі таку можливість. Прочитай, як легко подати рекламацію на eobuv і вирішити проблему. За допомогою наведених нижче інструкцій Ти легко впораєшся з цим!
У статті Ти знайдеш бланк рекламації і детальну інструкцію, як діяти далі.
Eobuv рекламація – як подати рекламацію на товар на eobuv?
Перше і головне правило: перш ніж подати рекламацію, оціни стан товару та переконайся, що дефекти не є наслідком неправильного використання чи догляду. Для нас це дуже важливо! Хоч ми б хотіли розглядати всі заявки, ми повинні бути на 100% впевнені, що дефекти сталися з вини виробника.
Пам’ятай!
У магазинах eobuv ми продаємо тільки оригінальні товари з торговими марками. На кожен товар, придбаний в нашому магазині, поширюється 2-річна гарантія.
Готовий? Отож, давай почнемо процес подання рекламації на eobuv:
- підготуй товари, на які хочеш подати рекламацію;
- підготуй гарантійний талон, якщо він був виданий на придбаний товар;
- роздрукуй та заповни бланк рекламації eobuv – його можна завантажити ТУТ. Документ повинен містити особисті дані, причину рекламації та очікуване рішення, наприклад, усунення дефекту (ремонт) або заміна на нову модель;
- в картонну коробку, підготовлену до відправлення, помісти: товар, бланк рекламації eobuv та гарантійний талон (якщо є).
- зверху на картонній коробці напиши “РЕКЛАМАЦІЯ”.
Це майже все! Подання рекламації на eobuv повільно добігає кінця. Виникає питання, що робити з упакованою посилкою? У Тебе є кілька варіантів, тож переходимо до наступного кроку:
- вибери спосіб відправлення товару:
- Для відправки посилки через Meest Express вкажіть адресу – 79035, м. Львів, вул. Зелена 147, отримувач – Росан Глобал Eobuv.com, номер тел. 0676702303. Для відправки через Meest Express виберіть послугу до Дверей.
evzuttya.com.ua/MODIVO S.A.
- Для відправки посилки через Нову Пошту вкажіть м. Львів Відділення Нова Пошта №3, вул. Угорська 22, тел. +380504301430, отримувач – СП Росан (Повернення Eobuv.com).
- Для відправки посилки через Укрпошту вкажіть адресу – 79000, м. Львів, вул. Словацького 1 а/с 79.
Більш детальну інформацію можна знайти безпосередньо на сайті інтернет-магазину evzuttya.com.ua.
Eobuv рекламація – найпоширеніші питання
Який гарантійний термін?
Кожен товар, придбаний в нашому магазині, має гарантію 2 роки. Цим принципом підпорядковується весь асортимент магазину, а також товари, куплені під час акції.
Чи заміна на новий товар продовжує термін гарантії ще на 2 роки?
Ні, гарантія не поновлює термін відповідальності за товар.
Чому, незважаючи на вимогу ремонту або заміни товару, магазин повернув мені кошти
Якщо повідомлений дефект не був усунений, являв собою істотний і незнімний дефект, і у нас не було іншої такої ж моделі, то через відсутність інших можливостей ми здійснюємо повернення коштів. Ти також завжди можеш вибрати інший товар з нашого великого асортименту.
Чому мені запропонували ремонт, якщо за законом я маю право вибирати рішення?
Згідно з чинним законодавством: “Клієнт має право вимагати повернення грошових коштів, однак продавець не зобов’язаний погоджуватися з Клієнтом, якщо дефект можна видалити, здійснити ремонт або товар можна замінити. Пошкодження може бути ефективно усунуто. Ремонт відновить як функціональну, так і естетичну цінність.
Що робити, якщо коробка eobuv викинута? Чи можна відправити взуття в іншій коробці?
Ти можеш відправити до нас товари у будь-якій коробці. Тільки переконайся, що на ній немає старих, неактуальних транспортних етикеток.
Більше запитань та відповідей можеш знайти ТУТ.
Ця стаття також може Тебе зацікавити:Як зробити повернення товару на evzuttya.com.ua? >>>
Оригінальний текст статті переклала та пристосувала для потреб блогу evzuttya.com.ua Наталія Фірак.